امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
تکنیک های بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو - بخش دوم
#1
در بخش دوم این مقاله به معرفی ادامه تکنیک های موثر در خصوص دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
و  دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
در سال ۲۰۱۹ و کارهایی که باید انجام شود تا سایت در نتایج بالاتر موتورهای جستجو قرار گیرد، می پردازیم.

[تصویر:  seo-trends.jpg]


5) امنیت وب سایت خود را بالا ببرید
اگر شما یک کاربر گوگل کروم هستید، اخیرا متوجه شده‌اید که یک پیغام کوچک یا یک آیکون قفل در گوشه سمت چپ نوار نشانی اینترنتی ظاهر خواهد شد ؟ و به طور هشدار دهنده، شروع به تکان دادن یک پرچم قرمز می‌کند و می‌گوید: "نا مطمئن". که قطعا نشانه ورود ناخوشایند به یک وب سایت است. این پیام‌ها در نتیجه بروز رسانی ‌های امنیتی گوگل تا سال ۲۰۱۸ هستند، که اجرای آن به معنای بدون Https با این هشدار است، بعلاوه در ترجیحات رده‌بندی گوگل کم‌تر دیده می‌شود. روی هم رفته این خبر عالی است. وب سایت‌های HTTP اطلاعات کاربران را در برابر دسترسی یا دستکاری توسط خارجی‌ها در معرض خطر قرار می‌دهند. به عنوان کاربران وب، خوب است بدانیم که گوگل برای تضمین امنیت آنلاین ما گام‌های خود را برمی دارد.

این کار را انجام دهید

تاکنون اگر شما هیچ اقدامی برای دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
خود به این استاندارد جدید در سال 2019 انجام ندهید، این به‌هنگام‌سازی امنیتی می‌تواند رتبه بندی شما را پایین بکشد. برای مثال، یکی از پیامدهای بالقوه آن " عدم اطمینان" به فرستادن کاربران به دکمه "بازگشت" در جستجوی یک وب سایت امن‌تر است. فراتر از مبحث زیبا ‌شناختی، عامل دیگری که باید از آن آگاه باشید این است که آسیب‌پذیری سایت‌های HTTP ساده می‌تواند راه را برای نرم‌افزارهایی که به هیچ وجه خوب نیستند هموار کند، تا سایت شما مورد هجوم قرار گیرد. در نهایت، می‌تواند یک تجربه کاربری ضعیفی در صفحه شما ایجاد کند، در نتیجه نرخ بازتاب را بالا برده و مقدار زمانی که یک مهمان در سایت شما صرف می‌کند را کاهش می‌دهد. به همین دلیل است که باید آرامشتان را حفظ کرده و بر روی امنیت آن کار کنید.

6) کلمات کلیدی LSI را در محتوای خود پخش کنید.
LSI مخفف عبارت Latent Semantic Indexing به معنی فهرست بندی معنایی نهفته کلمات و به معنی درست آن، تشخیص درست کلمات و موضوع یک صفحه است. برای مثال، وقتی عبارت "سئو" جستجو می شود، با استفاده از سیستم LSI که درون هر موتور جستجویی وجود دارد، تشخیص داده می شود، که "سئو" با عبارت "بهینه سازی سایت" یکی است. در حالی که این دو ، شباهت ظاهری و کلمه مشترکی ندارند. LSI به موتورهای جستجو کمک می کند تا تفاوت کلمه "شیر" را در یک سایت مرتبط با حیوانات، نسبت به سایت مرتبط با لوازم سرویس بهداشتی یا صفحه مرتبط با لبنیات، تشخیص دهند.

اساس کار LSI در سئو، بر اساس محتوای صفحه و ارتباط آن با عنوان صفحه است.سیستم LSI بخشی از هوش مصنوعی گوگل و موتور های جستجوست که به کمک نیروی انسانی، هر روز، پیشرفته تر و هوشمند تر می شوند. این سیستم، با بررسی کل محتوای صفحه و عناوین و با استفاده از بانک اطلاعات خود، موضوع صفحه را تشخیص می دهد.

این کار را انجام دهید

اول، باید LSIs را پیدا کنید. کلمات کلیدی مورد نظر خود را بردارید و جستجوی گوگل ساده را انجام دهید.

7) بهبود جستجوی صوتی
شما در حال حاضر می دانید که بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو یا سئو (SEO: Search-Engine-Optimization) برای کسب رتبه بالا در نتایج سرچ کاربران، یک امر ضروری است. قدم بعدی اینست که اطلاعات خود را در زمینه تکنولوژی های جدید دنیا بروز نگه دارید و سایت خود را با آنها تطابق دهید. اما چگونه می توان وب سایت را برای جستجوی صوتی بهینه کرد؟ با مطالعه ادامه مقاله، به پاسخ این سوال خواهید رسید.

این کار را انجام دهید

طبیعتا ما سریع تر از تایپ کردن، صحبت می کنیم. بنابراین جستجوهای صوتی طولانی تر و دقیق تر از تایپ متن می باشند. در حالیکه جستجوی متنی معمولا بطور میانگین شامل دو کلمه می باشد، ویس سرچ ها طولانی تر هستند. جستجوهای صوتی بطور میانگین شامل حداقل ۳ کلمه می باشند که این تعداد در حال افزایش است. صاحبان کسب و کار بایستی کلمات کلیدی بلند مناسب (Long-Term Keyword) را در محتوای سایت خود درج کنند. این عبارات کلیدی معمولا شامل ۴ یا ۵ کلمه می باشند که یک محصول یا سرویس را بصورت دقیق تر شرح می دهند. دلیل دیگری که جستجوی صوتی طولانی تر از جستجوی متنی می باشد اینست که معمولا همانطور که در تعامل با افراد جامعه، سوال می پرسیم، از موتور جستجو هم سوال می پرسیم که معمولا شامل کلمات پرسشی "who" ، "when" ، "what" و… یا معادل فارسی آنها یعنی "کی" ، "چرا" ، "چه کسی" و… می باشد. بعنوان مثال، شما به یک وب سایت برای شرکت خود نیاز دارید. در جستجوی متنی، احتمالا عبارت "دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
" را سرچ می کنید و در جستجوی صوتی "شرکتهای دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
" یا "دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
" را از موتور جستجو خواهید پرسید.

نحوه هدف گذاری در محتوای سایت:

در هر دو عبارت جستجوی فوق، هدف شما از جستجو یکسان می باشد اما با کلمات و روش های مختلفی آنرا انجام داده اید. شما بعنوان مدیر سایت، باید محتوای خود را به نحوی تولید کنید که به انواع این سوالات پاسخ داده شود. یک روش عالی برای کسب رتبه خوب با سرچ این سوالات، هدف گذاری و درج کلمات کلیدی پرسشی مانند "چگونه…؟" یا "چرا…؟" در محتوای سایت و روش مناسب دیگر، طراحی صفحه سوالات متداول (FAQ) در سایت می باشد.


پیام‌های داخل این موضوع
تکنیک های بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو - بخش دوم - kaspid98 - 2019/05/22، 12:03 PM

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان