سال ۲۰۱۹ سال شکلگیری پیشرفتهای بزرگ در زمینه دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
و دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
برای موتورهای جستجو می باشد، چرا که موتورهای جستجو در خصوص تولید نتایج بسیار ویژه ای که ما تصور میکنیم، با هوشمندی و مهارت بیشتری در حال پیشرفت هستند. در بخش اول این مقاله به معرفی چند تکنیک موثر در خصوص دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
و سئو در سال ۲۰۱۹ می پردازیم، تا مطمئن شوید که وب سایت شما در رتبه بالایی قرار دارد و توسط مخاطبین هدف شما پیدا میشود.
![[تصویر: seo-trends.jpg]](https://www.kaspid.com/uploads/articles/seo-trends.jpg)
1) توجه کنید که چطور موبایل در اولین رده می باشد.
دستگاه های موبایل در حال به روز رسانی و تبدیل به کلاس درجه یک در تراز جستجوی گوگل می باشند. در ماه مارس سال 2018، شرکت اعلام کرد که چیزی را به نام شاخص اول موبایل معرفی می کند. این نام گذاری به این معنی است که اگر شما هر دو نسخه دسکتاپ و تلفن همراه سایت خود داشته باشید، رباتهای گوگل ابتدا نسخه موبایل را در مورد نحوه رتبه بندی سایت در نتایج جستجو بررسی خواهند کرد. از این رو، اول نسخه تلفن همراه، آن را دریافت کنید. این تنها یک سیاست تلفن همراه نیست، بنابراین اگر شما فقط یک وب سایت دسکتاپ دارید، هنوز هم می توانید آن را نمایه سازی کنید. عدم وجود دوگانه تلفن همراه ممکن است به معنای موقعیت پایین تر در SERPs باشد. سرعت بارگذاری یک فاکتور در نحوه محاسبه رتبهبندی وب سایتهای موبایل است. پس یک سایت موبایل، برگه سئوی طلایی شما است.
این کار را انجام دهید
اولین مرحله،دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سازگار با موبایل می باشد. برخی از راهحلهای ساده وجود دارند که میتوانید انجام دهید، مانند پنهان کردن آلمانهای غیر ضروری یا تغییر نوع پرونده تصویر خود از PNG به JPEG، که زمان بار گیری سایت موبایل شما را بهبود خواهد بخشید.
2) استفاده از ویدئوهای جدید برای بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو
در ۱۵ ژوئن، گوگل نمایش سه ویدئوی ثابت را برای ویدئوی چرخشی، روشن کرد. نسخه جدید به کاربران این امکان را میدهد که در طول هشت فهرست جداگانه به حرکت ادامه دهند. اگر شما قبلا متقاعد نشدهاید که بازاریابی ویدئو یک اجبار است، اکنون مدرک دارید و میتوانید ثابت کنید. با ورودیهای بیشتری میتوانید یک نقطه در آن چرخ نقاله و چیزهای بصری که بیشتر از محتوای نوشته میشود، ثبت کنید، چرا نمیخواهید از این فرصت استفاده کنید؟
این کار را انجام دهید
روند انجام این کار بسیار شبیه به قرارگیری صفحه شما در قطعات منتخب است. این کار ابتدا مستلزم تحقیقات در خصوص داشتن کلید واژه مناسب است، سپس فرموله کردن آن کلمات به پرسشهای محتمل یک ذهن کنجکاو ممکن است برای جعبه جستجو گوگل ایجاد شود، و در نهایت، ساختار ویدئو و توضیحات خود را ساختاربندی کنید تا آنچه را که شما کشف کردهاید نشان دهید.
3) به شهرت برندتان اهمیت دهید
ممکن است به شهرت خود اهمیتی ندهید، اما شما به عنوان یک صاحب کسب و کار قطعا باید این کار را بکنید. اما چگونه اینترنت درک میکند که قابلیت اعتماد برند شما میتواند تاثیر محسوسی بر تصمیم گوگل برای نمایش مطلوب صفحه شما داشته باشد. یک روش رایج برای اثبات قابل اعتماد بودن شما به عنوان یک نام تجاری از طریق چیزی به نام بک لینک (back linking) انجام می شود. این زمانی است که سایتهای خارجی به شما لینک میدهند. مانند گوگل که برای رای دادن به سایت، از شما صحبت میکند. هر چه تعداد رای شما بیشتر باشد، به نظر میرسد که حضور وب سایت شما پر رنگ تر است.
اما همیشه به راحتی نمیتوان جستجوی اینترنتی را با اشاره به نام تجاری خود به دست گرفت، به خصوص اگر کار شما، جدیدترین در نوع خود باشد. کسب رتبه اول به عنوان یک عامل رتبهبندی، نیازمند بازدید مستقیم از وب سایت است. مردم مستقیم به سوی وب سایتهایی میروند که میدانند منابع قابل اعتماد اطلاعات مورد نیازشان در آنجا یافت می شود. بنابراین، مهم است که نام شرکت شما در آنجا حضور داشته باشد. هر چه ترافیک مستقیم به سمت شما بیشتر باشد ،جایگاه بالاتری در SERPs خواهید داشت.
این کار را انجام دهید
یک راه که میتوانید تصویر برند خود را تقویت کنید، از طریق اسمهای معمولی از نام شما در سرتاسر وب است، حتی اگر با یک لینک همراه نباشد. این به آن معنی است که در فروم های فیس بوک مرتبط و یا درباره پستهای بحث و گفتگو در ذکر نام تجاری تان صحبت کنید . یک راه دیگر حفظ حضور فعال رسانههای اجتماعی فعال برای کسب وکار شما است، به خصوص زمانی که به پشتیبانی مشتری میرسد. با مشتریانی تماس بگیرید که درباره کانالهای اجتماعی شما سوال بپرسند و به دنیا نشان دهید که نه تنها شما وجود دارید، بلکه به طور فعال در حوزه کاری خود درگیر هستید.
این ها نشانه خوبی برای گوگل هستند که نشان میدهد برند شما توصیه خوبی در این زمینه میکند. در نهایت رسیدن به وب سایتهای ارتباط جمعی که فکر میکنید برند شما را به خوبی نشان میدهد را در دستور کار خود قرار دهید. این استراتژیها با یکدیگر شبکهای از برندها را در سرتاسر اینترنت میچرخاند و یک پیام روشن به گوگل میفرستد که شما وجود دارید و قابلاعتماد هستید.
4) به منظور بهینه سازی سایت، محتوای با کیفیت تولید کنید
در گذشته، جمع و جور کردن محتوا از هر نوعی بسیار ساده بود. انتشار مطالب در وب به رباتها کمک میکند صفحات شما را کشف و لیست کنند و موتورهای جستجو آنها را ایندکس کنند که سایت شما میتواند منبع مفیدی برای کاربران آنها باشد . اما سال ۲۰۱۹ است و اینترنت چرخهای آموزشی خود را از مدتها پیش به حرکت در آورده است. حال، برای ردهبندی بالا، دیگر فقط کمیت ملاک نیست. بلکه کیفیت نبز حرف جدید در بازی محتوا دارد. بسیاری از متخصصان سئو و بهینه سازی سایت، معتقدند که گوگل در 1 اوت 2018 ؛ به روز رسانی گسترده الگوریتمی در رابطه با توانایی پیشرفته تر برای ارزیابی میزان وب سایت هایی که استانداردهای E-A-T شرکت دارند را ارزیابی می کند. میخواهید با یک تغییر گسترده بهتر عمل کنید؟ محتوای زیادی داشته باشید، به همین سادگی است.
این کار را انجام دهید
در عرصه رقابت به بازدیدکنندگان وب سایت خود وبلاگ جذاب، پایگاههای دانش کامل و بکارگیری مطالب ویدیویی اهدا کنید. فرمتی را پیدا کنید که متناسب با صنعت شماست، و تصمیم سال نو را برای اختصاص زمان و انرژی صرف ارائه ایدههای جدید و با کیفیت برای محتوای به طور منظم اختصاص دهید. برای بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو، به یاد داشته باشید که لینکهای داخلی را با صفحات دیگر در وب سایت خود لینک دهید. انجام این کار گوگل را هدایت میکند که بیشتر از آنچه ممکن است به آن دسترسی داشته باشد، از مواد شما استفاده کند. همچنین بازدیدکنندگان بیشتری را به وب سایت شما راهنمایی میکند، چون آنها شروع به حرکت از یک لینک به لینک دیگر میکند. تمام اینها برای مشاهده و بازدید از سایت شما خوب است.
و دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
برای موتورهای جستجو می باشد، چرا که موتورهای جستجو در خصوص تولید نتایج بسیار ویژه ای که ما تصور میکنیم، با هوشمندی و مهارت بیشتری در حال پیشرفت هستند. در بخش اول این مقاله به معرفی چند تکنیک موثر در خصوص دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
و سئو در سال ۲۰۱۹ می پردازیم، تا مطمئن شوید که وب سایت شما در رتبه بالایی قرار دارد و توسط مخاطبین هدف شما پیدا میشود.
![[تصویر: seo-trends.jpg]](https://www.kaspid.com/uploads/articles/seo-trends.jpg)
1) توجه کنید که چطور موبایل در اولین رده می باشد.
دستگاه های موبایل در حال به روز رسانی و تبدیل به کلاس درجه یک در تراز جستجوی گوگل می باشند. در ماه مارس سال 2018، شرکت اعلام کرد که چیزی را به نام شاخص اول موبایل معرفی می کند. این نام گذاری به این معنی است که اگر شما هر دو نسخه دسکتاپ و تلفن همراه سایت خود داشته باشید، رباتهای گوگل ابتدا نسخه موبایل را در مورد نحوه رتبه بندی سایت در نتایج جستجو بررسی خواهند کرد. از این رو، اول نسخه تلفن همراه، آن را دریافت کنید. این تنها یک سیاست تلفن همراه نیست، بنابراین اگر شما فقط یک وب سایت دسکتاپ دارید، هنوز هم می توانید آن را نمایه سازی کنید. عدم وجود دوگانه تلفن همراه ممکن است به معنای موقعیت پایین تر در SERPs باشد. سرعت بارگذاری یک فاکتور در نحوه محاسبه رتبهبندی وب سایتهای موبایل است. پس یک سایت موبایل، برگه سئوی طلایی شما است.
این کار را انجام دهید
اولین مرحله،دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سازگار با موبایل می باشد. برخی از راهحلهای ساده وجود دارند که میتوانید انجام دهید، مانند پنهان کردن آلمانهای غیر ضروری یا تغییر نوع پرونده تصویر خود از PNG به JPEG، که زمان بار گیری سایت موبایل شما را بهبود خواهد بخشید.
2) استفاده از ویدئوهای جدید برای بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو
در ۱۵ ژوئن، گوگل نمایش سه ویدئوی ثابت را برای ویدئوی چرخشی، روشن کرد. نسخه جدید به کاربران این امکان را میدهد که در طول هشت فهرست جداگانه به حرکت ادامه دهند. اگر شما قبلا متقاعد نشدهاید که بازاریابی ویدئو یک اجبار است، اکنون مدرک دارید و میتوانید ثابت کنید. با ورودیهای بیشتری میتوانید یک نقطه در آن چرخ نقاله و چیزهای بصری که بیشتر از محتوای نوشته میشود، ثبت کنید، چرا نمیخواهید از این فرصت استفاده کنید؟
این کار را انجام دهید
روند انجام این کار بسیار شبیه به قرارگیری صفحه شما در قطعات منتخب است. این کار ابتدا مستلزم تحقیقات در خصوص داشتن کلید واژه مناسب است، سپس فرموله کردن آن کلمات به پرسشهای محتمل یک ذهن کنجکاو ممکن است برای جعبه جستجو گوگل ایجاد شود، و در نهایت، ساختار ویدئو و توضیحات خود را ساختاربندی کنید تا آنچه را که شما کشف کردهاید نشان دهید.
3) به شهرت برندتان اهمیت دهید
ممکن است به شهرت خود اهمیتی ندهید، اما شما به عنوان یک صاحب کسب و کار قطعا باید این کار را بکنید. اما چگونه اینترنت درک میکند که قابلیت اعتماد برند شما میتواند تاثیر محسوسی بر تصمیم گوگل برای نمایش مطلوب صفحه شما داشته باشد. یک روش رایج برای اثبات قابل اعتماد بودن شما به عنوان یک نام تجاری از طریق چیزی به نام بک لینک (back linking) انجام می شود. این زمانی است که سایتهای خارجی به شما لینک میدهند. مانند گوگل که برای رای دادن به سایت، از شما صحبت میکند. هر چه تعداد رای شما بیشتر باشد، به نظر میرسد که حضور وب سایت شما پر رنگ تر است.
اما همیشه به راحتی نمیتوان جستجوی اینترنتی را با اشاره به نام تجاری خود به دست گرفت، به خصوص اگر کار شما، جدیدترین در نوع خود باشد. کسب رتبه اول به عنوان یک عامل رتبهبندی، نیازمند بازدید مستقیم از وب سایت است. مردم مستقیم به سوی وب سایتهایی میروند که میدانند منابع قابل اعتماد اطلاعات مورد نیازشان در آنجا یافت می شود. بنابراین، مهم است که نام شرکت شما در آنجا حضور داشته باشد. هر چه ترافیک مستقیم به سمت شما بیشتر باشد ،جایگاه بالاتری در SERPs خواهید داشت.
این کار را انجام دهید
یک راه که میتوانید تصویر برند خود را تقویت کنید، از طریق اسمهای معمولی از نام شما در سرتاسر وب است، حتی اگر با یک لینک همراه نباشد. این به آن معنی است که در فروم های فیس بوک مرتبط و یا درباره پستهای بحث و گفتگو در ذکر نام تجاری تان صحبت کنید . یک راه دیگر حفظ حضور فعال رسانههای اجتماعی فعال برای کسب وکار شما است، به خصوص زمانی که به پشتیبانی مشتری میرسد. با مشتریانی تماس بگیرید که درباره کانالهای اجتماعی شما سوال بپرسند و به دنیا نشان دهید که نه تنها شما وجود دارید، بلکه به طور فعال در حوزه کاری خود درگیر هستید.
این ها نشانه خوبی برای گوگل هستند که نشان میدهد برند شما توصیه خوبی در این زمینه میکند. در نهایت رسیدن به وب سایتهای ارتباط جمعی که فکر میکنید برند شما را به خوبی نشان میدهد را در دستور کار خود قرار دهید. این استراتژیها با یکدیگر شبکهای از برندها را در سرتاسر اینترنت میچرخاند و یک پیام روشن به گوگل میفرستد که شما وجود دارید و قابلاعتماد هستید.
4) به منظور بهینه سازی سایت، محتوای با کیفیت تولید کنید
در گذشته، جمع و جور کردن محتوا از هر نوعی بسیار ساده بود. انتشار مطالب در وب به رباتها کمک میکند صفحات شما را کشف و لیست کنند و موتورهای جستجو آنها را ایندکس کنند که سایت شما میتواند منبع مفیدی برای کاربران آنها باشد . اما سال ۲۰۱۹ است و اینترنت چرخهای آموزشی خود را از مدتها پیش به حرکت در آورده است. حال، برای ردهبندی بالا، دیگر فقط کمیت ملاک نیست. بلکه کیفیت نبز حرف جدید در بازی محتوا دارد. بسیاری از متخصصان سئو و بهینه سازی سایت، معتقدند که گوگل در 1 اوت 2018 ؛ به روز رسانی گسترده الگوریتمی در رابطه با توانایی پیشرفته تر برای ارزیابی میزان وب سایت هایی که استانداردهای E-A-T شرکت دارند را ارزیابی می کند. میخواهید با یک تغییر گسترده بهتر عمل کنید؟ محتوای زیادی داشته باشید، به همین سادگی است.
این کار را انجام دهید
در عرصه رقابت به بازدیدکنندگان وب سایت خود وبلاگ جذاب، پایگاههای دانش کامل و بکارگیری مطالب ویدیویی اهدا کنید. فرمتی را پیدا کنید که متناسب با صنعت شماست، و تصمیم سال نو را برای اختصاص زمان و انرژی صرف ارائه ایدههای جدید و با کیفیت برای محتوای به طور منظم اختصاص دهید. برای بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو، به یاد داشته باشید که لینکهای داخلی را با صفحات دیگر در وب سایت خود لینک دهید. انجام این کار گوگل را هدایت میکند که بیشتر از آنچه ممکن است به آن دسترسی داشته باشد، از مواد شما استفاده کند. همچنین بازدیدکنندگان بیشتری را به وب سایت شما راهنمایی میکند، چون آنها شروع به حرکت از یک لینک به لینک دیگر میکند. تمام اینها برای مشاهده و بازدید از سایت شما خوب است.